Nyt sitä ollaan sitten virallisesti hulluja... paitsi että ehkei sittenkään. Hulluilla ei nimittäin ole stressiä. Mutta olen nyt saikulla ja toivun. Tai olen ainakin päättänyt piristyä. Työterveyshoitajan luvalla LEPÄÄN viikonlopun ja menen alkuviikosta lääkäriin. Ihan kiva tarkistaa ettei niinkin turhasta syystä kuin työn takia ihan totaalisesti terveys petä. Mittaillaan vähän verenpainetta ja jutellaan. Ts. minä puhun ja lääkäri sanoo "niin.... joo...hmmmm'mmm. Miltä susta tuntuu se ja tää ja tuo...hmmm...aivan...niin...". Ja sen jälkeen on parempi olo, jaksan mennä töihin ja maailma pelastuu. Eli mulla on stressin lisäksi vielä asennevikakin.

Mutta koska olen päättänyt nyt levätä ja piristyä niin listataanpa päivän hyvät asiat. Tai ainakin osa niistä. Äiti kävi kylässä. Emma oli lenkillä hetken vetämättä ja kotonakin jopa rauhoittui hetkeksi. Marikalle&Sampolle eka nolla agilityn kakkosissa. Klenille ja Villelle eka nolla IKINÄ!!!! Sain kauppareissulla tosi pehmeän pipon. Ei tarvinnut hermostua töissä. Löytyyhän niitä heti.

Jatketaan samaan malliin. Ainoastaan se harmittaa, etten päässyt kamarikuorokonserttiin mihin haaveilin meneväni. En vaan ehtinyt. Toivottavasti ehdin edes kuuntelemaan kauneimpia joululauluja ennen joulua.