Huomenna pitää palata töihin. Aikaisemmin olin innoissani töihin menosta (useammallakin alalla) ja nyt ei meinaa millään pystyä. ANTAKAA MULLE JOKU KUNNON TYÖPAIKKA!! En ole edes ihan maailman laiskin työntekijä ;-)

Koiran kanssakin on tullut itkettyä tässä pariin otteeseen viikon sisällä. Ekana se unohti kokonaan kaiken hihnakäyttäytymisestä eikä pystynyt kävelemään koohottamatta, poukkoilematta ja hillumatta edes ilman häiriöitä keskellä metsää menevällä kuntopolulla. Lisäksi yritin ensin kärsivällisesti palauttaa sen mieliin ekana hyvällä ja sitten pahalla. Mutta kun ei.Eilen se aloitti sitten sen saman juoksemishillumisrumban agilityssa. Tässä vaiheessa voin melkein sanoa, että se on moro taas agilitylle ja meitä ei kentillä enää nähdä. Se on nyt nähty. Mutta yritän vielä vähän hengittää.. ja pitää koiran edes vähän arkitottelevaisena joiltain osin.

Kun nyt pääsin valittamisen makuun niin lisäksi voisin ampua pamauttaa muutaman asiakaspalvelijan. Miksi Suomessa ei tajuta miten paljon paremmin varmasti kauppa kävisi kun asiakkaita palveltaisiin pian ja ystävällisesti. Nimim. olen tässä tehnyt vähän nettikauppoja... Paraskin puhuja kun omalla työpaikalla ei palvella ketään koskaan nopeasti. Mutta silti. Mua nauratti mietin tässä työkaveriani joka lähti rauhanturvaajaksi. Se lähti nopean toiminnan joukkoihin meiltä töistä hitaan toiminnan joukoista :-D HAH kun olen vitsikäs.