Nyt se migreeni tuli sitten vaikkei sen pitänyt olla mahdollistakaan. Syön tämän saikkuni aikana iltaisin jotain triptaania ja aamuisin kourakaupalla kortisonia jotta migreeni auraoireineen saadaan pysymään kurissa. No mitäs muutakaan mulle eilen illalla olis sitten tullu ku vaihteeksi migreeni. Ja auraoireet. Olin illan ihan puolisokea ja "pääsin" heti testaamaan uusia lääkkeitä. Ekana nenäsuihketta ja sitten puolen tunnin päästä tabletti. Auttoi sen verran että sain nukuttua kipuni pois. Aamulla olo oli vaan "normaalin" tokkurainen.

Tänään olen kuitenkin ollut tehokas. Tai olin ennen kuin vastoinkäymiset taas alkoivat. Aamun maattuani tyhjensin vaatehuoneen lähes kokonaan, survoin pari kassillista kaikenlaista sälää UFFille meneviin säkkeihin ja järjestelin tavarat parempaan järjestykseen. Näyttääpä siellä nyt hyvältä. Seuraavana jatkoin vessaan josta vein vanhentuneita lääkkeitä apteekkiin ja heitin roskiin kuivuneita tai muuten vaan lopun ikää käyttämättömiksi jääviä tuotteita pois. (Niin A: Heitin tuotteita pois!)

Seuraavana siirryinkin sitten keittiön kimppuun koska tarkoituksena oli illalla leipoa ja grillailla. Tiskailin jotain sälää altaassa kun huomasin, että varpaat kastuu! Viime viikolla käynyt putkimies on ilmeisesti tehnyt jotain liitoksia niin hienosti, että poistovesi valuu suoraan alakaapiin ja nyt kun siellä olleet astiat täyttyivät, loppu vesi valuu kaapin alle ja kaapista pois. Varmaankin huominen siis näyttää onko meillä isompikin remontti tulossa vesivahingon myötä. Säästin putkimiehen hengen nyt kuitenkin toistaiseksi kun oli niin reipas ja älysi tulla soitostani vartissa paikalle. Olin myös ilmeisesti riittävästi lääkkeessä enkä jaksanut räyhätä enää paikanpäällä kamalasti :-S.

Loppuilta taitaakin sujua herkutellessa. Kohta tulee uunista Myrtin innoittamana valmistettu juusto-mustikkatorttu. Tuoksuu jo hyvälle, maku todetaan tuonnempana. Kaikki mun leipomukset kyllä ylipäätään vähän epäilyttää, olenhan ottanut tavaksi opetella kotitaloustöitä(kin) ja leiponutkin olen liki joka vuosi.